Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Η Παρουσίαση των προϊόντων στο Cs-Cart

Το Cs-Cart είναι πλέον ένα από τα πιο προχωρημένα σε δυαντότητες software για τη δημιουργία ενός σοβαρού ηλεκτρονικού καταστήματος.

Βρίσκεται ήδη στην έκδοση 2.1.4 και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί η νέα του έκδοση 2.2  η οποία εισάγει αρκετά νέα χαρακτηριστικά, τα οποία σε άλλα λογισμικα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει κανείς να πληρώσει για να αποκτήσει, όπως για παράδειγμα τη σύνδεση στο κατάστημα με λογαριασμό facebook.

Από την έκδοση 2.0 και μετά είδαμε πολλές νέες δυνατότητες να εμφανίζονται και να κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη κατα την καθημερινή μας ενασχόληση με τη λειτουργία και συντήρηση του καταστήματός μας.
Ένα από αυτά τα χαρακτηρηστικά ήταν η επιλογή της παρουσίασης των λεπτομερειών των προϊόντων ανάμεσα στην κλασικη μορφή των καρτελών(Tabs) η οποία και προυπήρχε από την έκδοση 1.3 και την παρουσίαση όλων των καρτελών σε μία σελίδα χωρισμένες ως ενότητες.

Μπορούσε κανείς να επιλέξει μεσα απο την διαχείρηση στην καρτέλα βασικές ρυθμισεις στο μενου εξωτερική εμφάνιση, αν θα ήθελε την εμφάνιση με τις καρτέλες ή την μία σελίδα με τις ενότητες, απλά τσεκάροντας το πεδίο αυτό. Η δυνατότητα αυτή στην έκδοση 2.1 δεν είναι πλέον δυνατή από το σημείο αυτό αλλά από το μενου design στην καρτέλα blocks, στην καρρτέλα προϊόντα πατώντας στην επεξεργασία του πεδίου "περιεχόμενα" και γυρνόντας την εμφάνιση από οριζόντια σε κάθετη.

Θα σκεφτεί κανείς ότι είναι πλέον πολύ πιο δύσκολο να το βρει, όμως βρίσκεται πλεόν στη σωστή θέση. 

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά πια εμφάνιση να προτιμήσω για τα προϊόντα μου: τις καρτέλες ή την μία σελίδα.

Ας δούμε τι έχει επιλέξει ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα στον κόσμο, το amazon.
Αν επισκεφθείτε τη σελίδα ενός προϊόντος θα δείτε ότι πουθενά δεν υπάρχουν καρτέλες, αλλά όλη πληροφορία βρίσκεται σε μία ομολογουμένος, αρκετά μακριά σελίδα.  Τα πλεονεκτήματα σε μία τέτοια παρουσίαση είναι ότι ο επισκέπτης δεν χρειάζεται να πατήσει για να δεί κάτι ή ακόμη χειρότερα να σκεφτεί ότι εκεί μάλον υπάρχει πληροφορία που με ενδιαφέρει. Απλά κάνει την κίνηση την οποία έχει μάθει να κάνει όχι μόνο κατά την πλοήγηση στο ιντερνετ αλλά και σε πολλά προγράμματα όπως ο κειμενογράφος κλπ, να κυλήσει δηλαδή την σελίδα προς τα κάτω για να δει όλη την πληροφορία.

Ακόμη ένα πλεονέκτημα είναι η ταχύτητα φόρτωσης τη σελίδας η οποία εξαρτάται από το μέγεθος της το οποίο φυσικά είναι μεγαλύτερο εφόσον φορτώνουμε την λειτουργία των καρτελών αφού καλούμε την εκτέλεση ενός αρχείου java και φυσικά τα ανάλογα γραφικά για τα κουμπιά των καρτελών κ.ο.κ.

Θα σκεφτείται βέβαι ότι ίσως δεν αποτελεί τόσο μεγάλη διαφορά στην φόρτωση της σελίδας, όμως όπως έχουμε ξαναγράψει και σε προηγούμενο άρθρο, πλέον η google δίνει μεγάλη σημασία στην ταχύτητα ενός ιστότοπου. Άρα όλα παίζουν ρόλο πλέον.

Σίγουρα οι καρτέλες αποτελούν ένα πιό όμορφο και πιο οργανωμένο τρόπο προβολής των πληροφοριών ενός προϊόντος, όμως στο τέλος η ευκολία χρήσης και η αμεσότητα της πληροφορίας είναι αυτή που θα μας φέρει πιο κοντά στην πώληση των προϊόντων μας.

Πριν αποφασίσετε πως θέλετε εσείς το Online κατάστημά σας να παρουσιάζει τα προϊοντα σας, κάντε μία βόλτα σε γνωστά καταστήματα στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του αγοραστή. Θα εκπλαγείτε με τις παρατηρήσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου