Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ο Κανόνας των Πρώτων 5 Δευτερολέπτων

Ο online χρόνος μετριέται σε δεττερόλεπτα. Αν δεν καταφέρετε να πείσετε για 3 βασικά πράγματα που αφορούν την online επιχείρησή σας μέσα στα 5 πρώτα δευτερόλετα , οι επισκέπτες θα πατήσουν το πλήκτρο ‘Πίσω’ στον browser και θα φύγουν οριστικά από το site σας. Αν όμως τα καταφέρετε, θα μείνουν αρκετά στο site σας και οι πιθανότητες να γίνουν από επισκέπτες πελάτες, αυξάνονται κατακόρυφα.

Αυτό θα πρέπει να το καταφέρετε σε ελάχιστο χρόνο (μέσα σε μόλις 5 δευτερόλεπτα!). Θα πρέπει να παρουσιάσετε τις 3 παρακάτω ιδέες με απλό, κατανοητό και πειστικό τρόπο.

1.Εξηγήστε ποιοι είστε και τι κάνετε.
Δεν αρκεί να υπάρχει το όνομα σας ή το λογότυπο σας, το σλόγκαν σας ή κάποιο μήνυμα μάρκετινγκ για το πόσο καλή εταιρεία είστε, πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες σας και πόσο καλά είναι τα προϊόντα σας ή οι υπηρεσίες σας! Αυτά πλέον δεν εντυπωσιάζουν, τα έχουν όλοι και έτσι τα αγνοούν όλοι. Κάποιοι λένε ότι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε είναι με μια φωτογραφία που να λέει μια ιστορία για εσάς ή τα προϊόντα σας. Αλλά, ακόμα και αν δεν έχετε μια τέτοια φωτογραφία, σκεφθείτε ένα τρόπο που θα καταφέρετε να εξηγήσετε με πειστικό τρόπο ποιοι είστε και τι κάνετε.

2. Δείξτε γιατί είστε καλύτεροι από τον ανταγωνισμό σας.
Δεν αρκεί να το πείτε, πρέπει να το δείξετε! Αν δεν μπορείτε να φωτογραφήσετε το βασικό σας πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σας, μάλλον δεν έχετε σκεφθεί αρκετά τα πράγματα. Πάντα υπάρχει τρόπος να φωτογραφήσετε το δυνατό σας στοιχείο, είτε εμπορεύεσθε προϊόντα είτε παρέχετε υπηρεσίες. Θυμηθείτε: οι φωτογραφίες γίνονται πιστευτές εύκολα! Τα γραφικά όχι. Όλοι ξέρουν ότι είναι κατασκευασμένα. Επιλέξτε την σωστή φωτογραφία και θα εντυπωθεί μια εικόνα στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη του site σας.

3. Δώστε μια ενέργεια που πρέπει οι επισκέπτες να κάνουν άμεσα.
Αν έχετε κάνει σωστά τα 2 παραπάνω πράγματα, τότε οι επισκέπτες του site σας είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Μην τους δίνετε links προς άλλες σελίδες που θα πρέπει να ακολουθήσουν περίπλοκες διαδικασίες για να αγοράσουν ή να παραγγείλουν κάτι. Υποθέστε ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν! Δώστε τους μια προφανή ενέργεια με την οποία απλώς θα επιβεβαιώνουν ότι έχουν αποφασίσει να αγοράσουν. Πάρα πολλοί είναι έτοιμοι να αγοράσουν αμέσως, αν τους έχετε εξηγήσει τι ακριβώς κάνετε και γιατί είστε καλύτεροι από τον ανταγωνισμό σας. Φυσικά και θα έχετε σελίδες με αναλυτικά στοιχεία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, με πληροφορίες, διαγράμματα, γραφικά κλπ. Αλλά σε κάθε σελίδα πρέπει να υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να προχωρήσουν σε αγορά ή παραγγελία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου