Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

8 τρόποι για να δοκιμάσετε την ιστοσελίδα σας.


Η ιστοσελίδα σας είναι η "βιτρίνα" της επιχείρησής σας (ακόμα κι αν έχετε μια κυριολεκτική βιτρίνα).

Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται  να προσελκύσει πελάτες και να τους κάνει να επιστρέφουν ξανα και ξανα. Έτσι, ανοίξτε τον ιστοχώρο σας και κάντε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις:



Πού πάνε τα μάτια σας πρώτα;
Έχετε μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να συλλάβετε την προσοχή του κοινού σας. Bεβαιωθείτε ότι βλέπουνε κάτι σημαντικό.

Μπορείτε να πείτε τι πραγματεύεται η ιστοσελίδα σας;
Και πάλι, έχετε μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να επικοινωνήσετε τη μοναδική αξία σας, έτσι ώστε να είναι σαφή και πειστική.

Είναι οι σημαντικές πληροφορίες στο πάνω μέρος;
Βεβαιωθείτε ότι οι φόρμες και η μοναδική πρόταση πώλησης/συνεργασίας/δράσης είναι διαθέσιμα χωρίς να κάνετε κύλιση προς τα κάτω.

Είναι τα οφέλη τονισμένα;
Οι επισκέπτες σας θέλουν να μάθουν γρήγορα "ποιο είναι το όφελος για αυτούς." Δώστε τους αυτό το μήνυμα με σαφήνεια στην αρχική σελίδα.

Υπάρχει μια σαφής έκκληση για δράση;
Αν τους αρέσει αυτό που βλέπουν, πρέπει να ξέρουν και τι θα κάνουν στη συνέχεια. Αυτό μπορεί να είναι να αγοράσει κάτι τώρα, να ξεκινήσει μια δωρεάν δοκιμή, ή απλά να κατεβάσει μια δοκιμαστική έκδοση ενός προγράμματος.

Μήπως αποσπούν την προσοχή τα χρώματα και οι γραμματοσειρές ;
Αταίριαστα χρώματα, γρήγορα κινούμενα σχέδια, και φανταχτερές γραμματοσειρές μπορεί πραγματικά να αποσπούν την προσοχή. Και αν συμβεί αυτό στους επισκέπτες σας, θα κάνουν κλικ κάπου αλλού.

Αισθάνεστε προσωπικά συνδεδεμένοι;
Οι καταναλωτές θέλουν να αγοράζουν από ανθρώπους, όχι μηχανές. Σύνδεθείτε μαζί τους, με το να είστε ειλικρινής, απλός, και χρησιμοποιώντας ένα στυλ άμεσης ομιλίας.

Υπάρχουν συνδέσεις με τα social media;
Πολλοί άνθρωποι θέλουν να κάνουν λίγο περισσότερη έρευνα πριν από την αγορά. Η σύνδεση με ιστοσελίδες κοινωνικών μέσων δίνει στους υποψήφιους πελάτες σας μια άλλη ματιά στην εταιρεία σας (και ίσως το ίδιο και μερικές μαρτυρίες από άλλους πελάτες).

Μόλις καθορίσετε μερικά σημεία όπου μπορείτε να βελτιωθείτε, αναπτύξτε ένα σχέδιο για να αρχίσετε την εφαρμογή των αλλαγών. Δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα με τη μία, κάνετε μερικά κάθε φορά μέχρι να έχετε έναν ιστοχώρο που θα μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες.

Καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου