Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Mίνι οδηγός καταχώρησης νέων προϊόντων στο Cs-cart


Αυτός είναι εένας μίνι οδηγός καταχώρησης νέων προϊόντων στο cs-cart έκδοση 2.0 και άνω, έτσι όπως είναι σωστό για το κατάστημα, τον επισκέπτη αλλά και το Google.

Καταρχήν βασικός κανόνας είναι να γράφουμε πάντα όπως στην κανονική μας γραφή, δλδ Κεφαλαία στην έναρξη της πρότασης και τα υπόλοιπα μικρά (εκτος των ονομάτων φυσικά), και να προσέχουμε την ορθογραφία, αφού ένα γράμμα διαφορετικό μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα και φυσικα την θέση μας στο Google.


Ανοίγοντας ένα νέο προϊόν σημαντικό είναι να γεμίσουν τα εξής πεδία:

Στο Tab Γενικα

·          Όνομα Το όνομα του προϊοντος , όχι μονολεκτικά λλά αν γινεται  με 2 -3 λεξεις οι οποίες να περιέχουν και την περιγραφή του, δλδ για τι πρόκειται και όχι μόνο το μοντέλο του π.χ.

·         Κύρια κατηγορία Επιλογή σωστής κατηγορίας.

·         Τιμή την τιμή του e-shop.

·         Ολοκληρωμένη περιγραφή
ΓρΓράφουμε το κειμενό μας. ( όχι απευθείας, αλλα πατωντας το «Επεξεργασία στον κειμενογράφο», ώστε να μορφοποιηθεί με παραγράφους ,κενά, έντονη γραφή, μπουλετάκια  κλπ . Αυτό βοηθαει τον επισκέπτη στο διάβασμα, αφού δεν είναι μονοκόμματο και κουραστικό το κείμενο.) 

Απλα λόγια τα οποία οπωσδήποτε περιέχουν το 'ονομα του προϊόντος  τουλάχιστον 2 φορές, ( σε κε'ιμενο τουλάχιστον 3 γραμμών) χωρίς υπογραμμίσεις (στη γλωσσα του Web σημαινει link και αρα μπερδεύει, χρησιμοποιήστε εντονη γραφη “bold” και πάλι με μέτρο γιατί χάνει την αξία του) και όχι Κεφαλαία παντού ( στη γλώσσα του Web κεφαλαία ίσον ΦΩΝΑΖΩ!!!).

·         Εικόνες
Τοποθετούμε εικόνα στο δεύτερο πεδίο (το από κατω) ώστε να δημιουργήσει το site μονο του την μικρογραφια που θα χρησιμοποιησει στις λιστες. Η φωτογραφια καλά είναι να μην ξεπερνά τη διάσταση 640 πλάτος x 480 ύψος.(συν -πλην 50 pixel). Επίσης καλό είναι να είναι στα λατινικά ονοματισμένη χωρίς παύλες και σύμβολα και να περιέχει το όνομα του προϊόντος  και όχι ακατάλειπτα (δλδ organo.jpg και όχι thr1_org35210.jpg) Αυτό βοηθάει και εσάς να το βρείτε στο σκληρό σας αλλά και το google να το βρει πιο εύκολα και με την φωτογραφία στο ψαχτηρι του. Επίσης εδώ τοποθετούμε στο πεδίο Εναλλακτικο κείμενο και στην πάνω και στην κάτω φωτογραφία αντίγραφο του τίτλου του προϊόντος. (απαραίτητο για SEO).

·         Κωδικός Προϊόντος
Εφόσον θέλουμε να μπούμε σε site που μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα μας (πχ skroutz.gr, bestprice.gr κλπ) πρέπει υποχρεωτικά να έχουμε κωδικό ώστε να κατάλαβει η εταιρία που συνεργαζόμαστε για ποιοό προίόν κάνει προώθηση. ( αποτελεί και όρο για συνεργασια με όλα αυτά  του είδους site).

·         Τιμη καταστήματος
Είναι η τιμή του φυσικού καταστήματος και εφοσον γραψουμε κατι θα πρεπει να είναι πιο πανω από την τιμη (e-shop) που βαλαμε πιο πανω, ώστε το συστημα να υπολογιζει αυτοματα την έκπτωση και το όφελος αν το αγορασει ηλεκτρονικα. ( αυτος είναι και οσκοπος μας, όλα online, αρα πρεπει κατι να προσφερουμε).

Σε απόθεμα
Εφόσον έχουμε ενεργοποιήσει στο κατάστημα την παρακολούθηση αποθεμάτων δλδ να ενημερώνει εμάς αλλά και τον πελάτη για το πόσα προϊόντα είναι διαθέσιμα για πώληση (πχ σε περίπτωση προσφοράς συγκεκριμένων ποσοτήτων) τότε τοποθετούμε το ανάλογο απόθεμα εδώ. 

·         Zero price Action
Σε περίπτωση μηδενικής τιμής αν θα επιτρέπεται να το αγοράσει ο πελάτης (να το βάλει στο καλάθι του) ή όχι, αλλά ακόμη και να προτείνει αυτός μια τιμή.

·         Απόθεμα
Να παρακολουθείτε ή όχι το απόθεμα του συγκεκριμένου προϊόντος (αν πούμε ναι, σε περίπτωση που αγοραστούν όλα ή δεν βάλουμε εμείς ποσότητα αποθέματος στο πιο πάνω πεδίο, το κατάστημα το εμφανίζει ως μη διαθέσιμο και άρα δεν μπορεί ο πελάτης να το βάλει στο καλάθι).

·         Ελάχιστη και μεγίστη ποσότητα παραγγελίας
Ενδιαφέρον μόνο για προϊόντα που δικαιολογείται η αγορά μεγάλης ποσότητας πχ καλώδιο , βίδες κλπ

·         Βάρος
Εφόσον θα χρησιμοποιήσουμε το σύστημα αυτόματου υπολογισμού μεταφορικών (πράγμα που το προτείνουμε ως απαραίτητο) ΠΡΕΠΕΙ να τοποθετήσουμε βάρος, έστω κατά προσέγγιση κιλού. Άλλωστε όλες οι μεταφορικές έχουν στάνταρντ τιμή έως τα 2 κιλά. Και μετά χρεώνουν ανά κιλό προσαύξησης. Επίσης καλό είναι εδώ να πούμε ότι από κάποια αξία αγορών και άνω, να προσφέρουμε δωρεάν μεταφορικά. Η αγορά συνήθως δουλεύει με 60-70 ευρώ και πάνω.

·         Δωρεάν μεταφορικά
Αν αποφασίσουμε ότι μερικά προϊόντα ως πρόσφορα πχ, πρέπει να μην χρεώνονται μεταφορικά, τιγκάρουμε αυτό το πεδίο.

·         Ναύλος μεταφορικών
Αν το προϊόν λόγο ιδιαιτερότητας πχ όγκου έχει συγκεκριμένα μεταφορικά τότε τα τοποθετούμε εδώ, και το σύστημα δεν υπολογίζει βάσει βάρους ακόμη κι αν έχουμε βάλει βάρος.

·         Πληροφορίες SEO / Meta
Εδώ κάνουμε ένα αντίγραφο της περιγραφής του προϊόντος, στο Πεδίο Meta Description  (πρώτες 2 γραμμές, είναι αυτές που φαίνονται στο Google στα αποτελέσματα για να πάρουμε μια ιδέα για το περιεχόμενο της σελίδας που προτείνεται) . Στην ουσία είναι το κείμενο που θα πείσει τον επισκέπτη να πατήσει το δικό μας link. Η πρώτη εντύπωση. Μπορούμε να βάλουμε και ότι άλλο κείμενο θέλουμε βέβαια. Πάντα όμως σχετικό με το προϊόν μας. Αν δεν το συμπληρώσουμε, τότε το Google θα βάλει τις πρώτες 20 λέξεις που θα βρει μπροστά του στο site , οι οποίες μπορεί κάλλιστα να είναι : Αρχική σελίδα, επικοινωνία, σύνδεση κ.λ.π. Άρα πάντα ελέγχουμε αυτό το πεδίο και επιβάλουμε εμείς το περιεχόμενο αυτό.

Στο πεδίο meta keywords τοποθετούμε αρκετές λέξεις (τουλάχιστον 12) χωρισμένες με κόμμα μεταξύ τους, σχετικές με το είδος την κατηγορία του και τέλος πάντων λέξεις που να παραπέμπουν σε αυτό το είδος. Αν και το  Google έχει σχεδόν μηδενίσει τη σημασία των meta keywords, δεν παύουν να διαβάζονται από άλλες μηχανές αναζήτησης. 

Το πεδίου Τίτλος Σελίδας συμπληρώνεται αυτόματα, και συν τοις άλλοις το πρόγραμμα τοποθετεί και το όνομα του site αλλά και της κατηγορίας στην οποία ανήκει, μπροστά από το όνομα του προϊόντος, σε αντίθεση με το να γράψουμε εμείς το όνομα του προϊόντος σε αυτό το πεδίο, οπότε αυτή την περίπτωση παρουσιάζει μόνο αυτό που θα γράψουμε και τίποτε άλλο. ( πάλι και εδώ, καλά είναι το πρόγραμμα να κάνει τη δουλειά του μόνο του, αφού πρόκειται για διπλές πληροφορίες και άρα επιβάρυνση της βάσεις δεδομένων). 

Τέλος το πεδίο Λέξεις Αναζήτησης βοηθάει στην μηχανή αναζήτησης του Site μας, όταν ένας επισκέπτης έφτασε και ψάχνει να βρεί κάτι μέσα στο site μας πλέον. Εδώ μία αντιγραφή του Τίτλου του Προϊόντος είναι αρκετή. Αν μπορείτε αφαιρεστε τα: και, το, τα. 

·         Διαθεσιμότητα
Εδώ δεν χρειάζεται κάποια ρύθμιση εκτός αν αποφασίσουμε να βλέπουν το προϊόν κάποιες συγκριμένες ομάδες χρηστών (πχ μέλη club)
Επίσης μπορούμε να αποφασίσουμε από ποιά ημερομηνία και μετά θα είναι ένα προϊόν διαθέσιμο για αγορά. (πχ προαγορές ενός προϊόντος) οπότε βάζουμε την ημερομηνία διάθεσης και τικάρουμε «προαγορά».

·         Extra
Εδώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το πεδίο «Σύγκριση Χαρακτηριστικών» για να μπορεί ο πελάτης να συγκρίνει δυο ή περισσότερα προϊόντα, οπότε το ενεργοποιούμε στα ανάλογα ομοειδή προϊόντα. 
Επίσης το πεδίο «Σύντομη Περιγραφή» το γεμίζουμε μόνο αν θέλουμε να έχει κάποια συγκεκριμένη περιγραφή στις λίστες κατηγοριών. Αλλιώς το πρόγραμμα παρουσιάζει τις πρώτες γραμμές από την ολοκληρωμένη περιγραφή αυτόματα. (Καλά είναι να το αφήνουμε κενό γιατί έτσι δεν επιβαρύνουμε και τη βάση με άχρηστα πράγματα που ήδη έχουμε γράψει)

Στο πεδίο «Δημοτικότητα» μπορείτε να τοποθετείτε μια αξία, όπου πάντα η μεγαλύτερη είναι και πιο καλή άρα; Πιο δημοφιλές προϊόν. Αυτό έχει αξία εφόσον χρησιμοποιήσουμε το Tag Cloud, οπού βάσει δημοτικότητας εμφανίζει τις περιγραφές με πιο μεγάλα γράμματα, απ ότι αυτά με μικρότερη δημοτικότητα.

Αφού αποθηκεύσουμε (Save και όχι Save and Close) φεύγουμε από το Tab «Γενικά» και πάμε στο TabΜονάδες Χρήσης».

Μονάδες Χρήσης
Εδώ γράφουμε στο πεδίο «SEO name» με λατινικά μικρά χωρίς παύλες και άλλα στίγματα ή σύμβολα το όνομα του προϊόντος. Το σύστημα μόλις αποθηκεύσουμε θα βάλει μόνο του παύλες εκεί που εμείς έχουμε κενά.

 Πολύ απαραίτητο βήμα για την εύρεση του προϊόντος από το Google. Αποτελεί τη βάση του SEO για όλο το Site!!!  Βασική προϋπόθεση όμως για την εμφάνιση αυτού του πεδίου, είναι η ενεργοποίηση στα πρόσθετα του cs-cart της SEO δυνατότητας. 
Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το Server στον οποίο φιλοξενούμε του Site μας. (ρωτήστε την εταιρία που φιλοξενήστε αν παρουσιάζονται προβλήματα κατά την ενεργοποίησης αυτής της δυνατότητας.)

Βασική Παρατήρηση για σωστό SEO.
 
Όλα τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση καταχώρησης νέας κατηγορίας ( όσον αφορά  Όνομα, Ολοκληρωμένη περιγραφή, Εικόνες, Τίτλος Σελίδας, META description & keywords, και SEO Name.) . Οπότε μην αμελείτε να τα συμπληρώνετε.

Ακολουθεί εικόνα της επιφάνειας καταχώρησης.


Εφόσον χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Dvs στην φόρμα επικοινωνίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου