Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Τα 12 Πρέπει μίας Επαγγελματικής Ιστοσελίδας

Ο
βασικός σκοπός μίας επαγγελματικής ιστοσελίδας είναι να δημιουργήσει μια online ταυτότητα. Στην ουσία να δημιουργήσει μία μοναδική παρουσία στο Διαδίκτυο. Και για να προωθήσει την ατομικότητα της η επιχείρηση μέσω του Διαδικτύου, κάποιος πρέπει κανείς να είναι πολύ διεξοδικός με τη δημιουργία και το δημιουργηικό της online παουσίασης.

 Εδώ λοιπόν είναι τα 12 πρέπει που θα σας οδηγήσουν  να δημιουργήσετε ένα δικτυακό τόπο, που θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης.




Landing Page. Μία αποτελεσματική σελίδα εισόδου.

Μία σελίδα εισόδου ή αλλιώς "landing page" είναι μία σελίδα φτιαγμένη και σχεδιασμένη ειδικά για τη στοχοποίηση και συμμετοχή νέων επισκεπτών. Μία σελίδα εισόδου είναι η λεγόμενη "πρώτη εντύπωση" της εταιρία σας, στα μάτια των υποψήφιων πελατών σας. Μία καλοσχεδιασμένη σελίδα εισόδου είναι πολύ χρήσιμη στο να παρουσιάσει συνοπτικά και περιεκτικά τις υπηρεσίες ή και τα προϊόντα της εταιρίας σας.

 Εκτός από την παροχή μια συνολικής εικόνα της επιχείρησης, οι σελίδες εισόδου εξυπηρετούν τον σκοπό της παρακίνησης των επισκεπτών για «Κάλεσμα για Δράση» ή αλλιώς “call to action”. Δηλαδή στο να προβεί σε μία συγκεκριμένη επιθυμητή από εμάς ενέργεια π.χ. αγορά προϊόντων/υπηρεσιών, συμμετοχή σε μία έρευνα ή ψηφοφορία, την εγγραφή σε ένα Newsletter κλπ.

Εύκολη Πλοήγηση

Ένας δικτυακός τόπος είναι μια συλλογή σελίδων,  κάθε μία από αυτές σχεδιασμένη για να καλύψει μία συγκεκριμένη απαίτηση. Το έξυπνο web-design είναι αυτό που επιτρέπει στους επισκέπτες, να βρίσκουν εύκολα το δρόμο τους για την επιλογή του προϊόντος, την προσθήκη του στο καλάθι, την πραγματοποίηση μίας πληρωμής ή να αποκτήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας αβίαστα και χωρίς ψάξιμο.

Οι σύνδεσμοι πλοήγησης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο να είναι εύκολο και απλό για τον επισκέπτη, να μετακινηθεί στην επιθυμητή σελίδα και να ζητήσει πληροφορίες ή να αγοράσει την υπηρεσία / προϊόν που επιθυμεί.


H σελίδα Η Εταιρία μας

Κάθε πελάτης πριν από την ένταξή του στην ιστοσελίδα της επιχείρησης (είτε ως πελάτης ή ένας εργαζόμενος) είναι περίεργος για τη δημιουργία και την ταυτότητα της επιχείρησης. Η "Η εταιρία μας" σελίδα αποτελεί ταυτόχρονα την πύλη για να υπάρχει μία συνολική εικόνα της Εταιρίας και της Επιχείρησης. Η σχετικά με εμάς σελίδα έχει την ίδια αξία με το θέμα συνέντευξης «Πες μας κάτι για τον εαυτό σου". Αυτή και μόνο η ερώτηση δίνει μια καλή ιδέα για την προσωπικότητα του υποψηφίου σε μια συνέντευξη και ενεργεί ως η αποκάλυψη για τις διάφορες πτυχές της επιχείρησης.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων σχεδιαστεί με πρωταρχικό στόχο τον πολλαπλασιασμό του πελατολόγιο για την επιχείρηση. Και σε αυτή τη διαδικασία για να έχει η επιχείρηση μια ισχυρή πελατειακή βάση, τα στοιχεία επικοινωνίας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο. Την παροχή των πληροφοριών επικοινωνίας με τη μορφή e-mail διεύθυνσης, φυσική τοποθεσία, Twitter και Facebook σελίδα, κλπ παρέχει μια πλατφόρμα για τους πελάτες ώστε να έρθουν σε επαφή μαζί σας, για κάποια ερώτηση ή αίτηση. Μην τα κρύβετε λοιπόν. Πρέπει να είναι άμεσα ορατά και αν είναι δυνατόν σε όλες τις σελίδες

Ένα blog

Ένας επαγγελματικό blog έχει το διπλό στόχο για ένα δικτυακό τόπο. Πρώτον, βοηθά στην καθιέρωση της αξιοπιστίας και της τεχνογνωσίας της επιχείρησης και, δεύτερον, τα blogs παίζουν σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τις απαιτούμενες υπηρεσίες (ή προϊόντα). Το ιστολόγιο γίνεται η φωνή της εταιρείας για την πραγματοποίηση ανακοινώσεων και πλατφόρμα για την προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως γνωσιολογική βάση.

Οπτικά ελκυστική σχεδίαση

Η αισθητική ενός web-design παίζει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση επισκεπτών. Εάν το κείμενο στην ιστοσελίδα δεν μπορεί να διαβαστεί και η ιστοσελίδα είναι γεμάτη με διαφημίσεις, συνδέσμους και ανάρμοστη πλοήγηση, το αποτέλεσμα είναι  ένα "χάλια" web-design. Μια λογική επιλογή των χρωμάτων, των γραμματοσιερών, αλλά και άλλων στοιχείων σχεδίασης μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή μιας ταυτότητας για την online παρουσία της επιχείρησης.

Το δικό σας domain name

Αν και υπάρχουν κάποιες δωρεάν web-hosting υπηρεσίες που παρέχουν δωρεάν domain name, είναι πάντα καλύτερο να επιλέξει κανείς για την καταχώρηση του domain, μία υπηρεσία με πληρωμή, όπως GoDaddy στις ΗΠΑ ή DnHost εδώ στην Ελλάδα, και να αγοράσει το domain name που ταιριάζει καλύτερα τη φύση της επιχείρησής του.
Το domain name καθορίζει την ηλεκτρονική ταυτότητα της κάθε επιχείρησης και  η επιλογή και  αγορά ενός εύκολου domain name που είναι απλό και εύκολο να θυμάστε, βοηθά στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας. Και επίσης ένα πολύ σημαντικό πράγματα που "αγοράζετε" μαζί με το domain name είναι το κρίσιμο SEO  - ναι το ίδιο όνομα στη δικιά του ιστοσελίδα  θα πάρει υψηλότερη  κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Αξιόπιστη Φιλοξενία

Μια αξιόπιστη και αποτελεσματική web-hosting υπηρεσία, ανοίγει το δρόμο για μια αποτελεσματική ιστοσελίδα. Μείνετε μακριά από τις δωρεάν υπηρεσίες, όταν πρόκειται για την φιλοξενία της επαγγελματικής ιστοσελίδας σας. Οι δωρεάν υπηρεσίες έχουν από τους παρόχους τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις, τα δεδομένα σας δεν είναι ποτέ δικά σας, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεν είναι κάτι σίγουρο και το uptime δεν είναι εγγυημένο.
Χρειάζεται έναν κεντρικό υπολογιστή που σας δίνει ένα καλό uptime, έτσι ώστε η ιστοσελίδα σας να μην πέφτει ποτέ και είναι διαθέσιμη όλο το εικοσιτετράωρο. Στην πραγματικότητα είναι καλύτερη η επιλογή να πληρώσετε κάτι γύρω στα 15 ευτω το μήνα για να εξασφαλίσετε και να ασφαλίσετε την ιστοσελίδα σας και τα δεδομένα σας. Αν πρόκειται δε για ηλεκτρονικό κατάστημα προτιμήστε μία λύση VPS. (Virtual Private Server). Εμείς βέβαια και πάλι προτιμάμε την DnHost  η οποία διαθέτει επαγγελματικές λύσεις τόσο σε VPS από 23€ το μήνα μέχρι Dedicated λύσεις από 108€ το μήνα.

Προσαρμοσμένα E-mail

Τα  προσαρμοσμένα e-mail για την επιχείρηση δίνουν μια επαγγελματική πινελιά στις online παρουσία σας. Οι Domain Registars (όπως GoDaddy, DnHost) παρέχουν τη δυνατότητα για τη δημιουργία των εξατομικευμένων διευθύνσεων e-mail για να ταιριάζει με το domain name της ιστοσελίδα. Αν πάλι ψάχνετε για μια εδωρεάν επιλογή, το Yahoo και το Google apps έχουμε τη λύση για εσάς.

Search Engine - βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η κρίσιμη απαίτηση για να γίνει η ιστοσελίδα σας "φιλική" προς τις μηχανές αναζήτησης.  Έχοντας μια οπτικά ελκυστική ιστοσελίδα είναι καλή για τη διατήρηση των πελατών, αλλά και φέρνοντας τους επισκέπτες στην αρχική σελίδα σας, είναι μια προϋπόθεση για μια αποτελεσματική επιχειρηματική ιστοσελίδα.
Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, θα βοηθήσει στην κατεύθυνση μεγαλύτερης επισκεψιμότητας στο site (και μεγαλύτερη κίνηση είναι ανάλογη με περισσότερη δουλειά).

Υποστήριξη Πελατών  

Η επιχείρηση είναι μια συνεχής διαδικασία, όπου ο κύκλος ξεκινάει με την πραγματοποίηση μιας πώλησης. Μετά την πραγματοποίηση της πώλησης, η επιχείρηση υποχρεούται να παρέχει τις υπηρεσίες μετά την πώληση με τη μορφή υποστήριξη του πελάτη για τυχόν αποκλίσεις ή θέματα που αντιμετωπίζει με το προϊόν ή την υπηρεσία που του προσφέρθηκε. Έχοντας ένα ισχυρό σύστημα υποστήριξης πελατών, συμβάλλει στην καθιέρωση της αξιοπιστίας της επιχείρησης. Το ίδιο ισχύει και για την παρουσία της επιχείρησης. Η ιστοσελίδα της επιχείρησής πρέπει να παρέχει την υποστήριξη πελατών μέσω φόρμας επικοινωνίας, φόρουμ συζήτησης και παρέχοντας τις πληροφορίες επαφής.

Social Media


Τα Social Media ‘φοριούνται’ πολύ τον τελευταίο καιρό. Facebook, Twitter, MySpace, Linked I κ.α.

Τα social media είναι απόρροια αυτού που ονομάζουμε Web 2.0, η δεύτερη γενιά του διαδικτύου στην οποία ο κάθε χρήστης έχει πρόσβαση στη δημοσίευση περιεχομένου αλλά και στη διαδραστικότητα με το δημοσιευμένο περιεχόμενο ή άλλους χρήστες.


Τα social media αποτελούν ένα καθημερινό τεράστιο όγκο περιεχομένου που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, με πολύ μεγάλες δυνατότητες σχεδόν για οποιεσδήποτε ανάγκες.
Αν το εξετάσουμε σε αυστηρά επιχειρηματικό επίπεδο, η δύναμη που δίνεται τον καταναλωτή είναι τεράστια. Οι πηγές ενημέρωσης και επιρροής δεν είναι μόνο τα ΜΜΕ αλλά και οι  διαδικτυακοί φίλοι ή ακόμα και άγνωστοι που είχαν μια εμπειρία με κάποια υπηρεσία ή προϊόν και το ανέφεραν στο facebook, twitter ή σε κάποιο σχόλιο ενός blog.
Τα Social Media θα αποκτούν σταδιακά συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο της ενημέρωσης, επικοινωνίας και επομένως επιρροής μας. Το Google, ήδη εδώ και λίγες μέρες περιλαμβάνει στα αποτελέσματα αναζήτησης τα μεγάλα social networks (Facebook, Twitter) ενώ σύντομα στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων των αναζητήσεών μας θα τοποθετεί και αποτελέσματα από τις δημοσιεύσεις των κοινωνικών δικτύων που συμμετέχουμε.



Λείπει κάτι από την δικιά σας ιστοσελίδα; Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε μια επαγγελματική λύση. Φόρμα επικοινωνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου