Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Σημασία της περιγραφής ενός προϊόντος


Το κείμενο που περιγράφει ένα προϊόν είναι ίσως και το πιο σημαντικό στοιχείο σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Άποψή μου είναi ότι έχει μεγαλύτερη σημασία ακόμη και από την φωτογραφία ενός προϊόντος.

Ας δούμε λοιπόν  πως μπορούμε να γράψουμε μία σωστή περιγραφή προϊόντος για το ηλεκτρονικό κατάστημά μας,




 Στην Περιγραφή του προϊόντος καλά είναι λοιπόν να υπάρχει κατανοητό, περιεκτικό και  αναλυτικό κείμενο (όχι ακρότητες αλλά ούτε και τηλεγραφικό).

To Google δίνει μεγάλη σημασία σ' αυτό και επίσης συσχετίζει την επικεφαλίδα (τίτλο) του προϊόντος με το περιεχόμενο, αρα πρεπει να αναφέρουμε το προϊόν μια δύο φορές τουλάχιστον στο κείμενο, μαζί με λέξεις που το αφορουν, όπως «μηχανή καφέ, ζεστός καφές, ευκολία χρήσης κλπ» αν πρόκειται για μία μηχανλη καφέ για παράδειγμα..

Μετά μπορούμε να αραδιάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Γενικά ο κανόνας είναι ότι γράφουμε σαν να πουλάμε σε έναν πελάτη, πρέπει να τον πείσουμε όπως στην πραγματικότητα. Άρα φρέσκα και μοναδικά κειμενάκια στην περιγραφή και όχι copy paste από αλλού γιατί η Google το ξερει και δεν της αρέσει.

Μέσα στο κείμενο αποφεύγουμε υπογραμμήσεις γιατί μπερδεύουν τον επισκέπτη μας με τα link, και επίσης ΚΕΦΑΛΑΙΑ παντού. Για την γλώσσα του Web κεφαλαία ίσον ΦΩΝΑΖΩ. Επίσης τα κεφαλαία επειδή δεν έχουν ούτε τόνους αλλά ούτε και διαφορά ύψους, κουράζουν το μάτι και αν χάσουμε για μία στιγμή το κείμενο από τα μάτια μας, είναι πολύ δύσκολο να ξαναβρούμε που ήμασταν.

Βασικό στοιχείο του κειμένου είναι οι παραγράφοι στο κείμενο. Ξεκουράζουν και δίνουν διαφορετικός βάρος και σημασία στο κείμενο.

Επίσης πολύ της μόδας είναι οι λίστες πλεονεκτημάτων (όχι μονολεκτικά) για ένα προϊόν αφού ο επισκέπτης μας μπορεί διαβάζοντας μία τέτοια λίστα να ενημερωθεί πιιο έυκολα και πιο γρήγορα. Και επειδή ο χ΄ρονος των επισκεπτών μας είνια πολύ μικρός πρέπει να είμαστε περιεκτικοί σ αυτά που θα προσφέρουμε σαν πρώτη ενημέρωση. Αμέσως από κάτω μπορούμε να προσφέρουμε μία πιο πλήρη και λεπτομερειακή περιγραφή εφόσον κεντρίσαμε το ενδιαφέρον του επισκέπτη μας και θέλει να μάθει περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου