Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

15 σημαντικά πράγματα για ένα eshop


Παρακάτω θα βρείτε μία λίστα από 15 σημαντικά πράγματα τα οποία πρέπει να λάβετε υπόψιν σας για την επιτυχία του καταστήματός σας.

Δεν αποτελούν τα μοναδικά σίγουρα, όμως είναι αρκετά σημαντικά για να ξεκινήστε με αρκετά καλά εφόδια στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.



1. Πάρτε το στα σοβαρά:
Το πρώτο σημαντικό βήμα είναι να εξεταστουν πλήρως οι δυνατότητες του web. Αν ξεκινησετε χωρίς επαρκείς πόρους, το κατάστημά σας δεν θα ξεκινήσει και δεν θα έχετε παραγγελίες. Το πρώτο βήμα είναι να δώσετε, σε τουλάχιστον, ένα άτομο την ευθύνη του δικτυακού τόπου και των παραγγελιών. Με τη σωστη επιφάνεια διαχείρησης, το πρόσωπο αυτό δεν χρειάζεται να γνωρίζει πολλά για την τεχνολογία, αλλά είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα προϊόντα και να είναι σε θέση να απαντήσει γρήγορα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών (λιγότερο από 24 ώρες).

2. Καλή στρατηγική:
Στο διαδίκτυο, κάθε κατάστημα είναι δίπλα στο άλλο. Έτσι λοιπόν γιατί οι επισκέπτες να αγοράσουν απ το κατάστημά σας αντί από κάποιο άλλο;Υπάρχουν 2 στρατηγικές νίκης στο διαδίκτυο: πωλήση στην καλύτερη δυνατή τιμή ή πωλήση ενός αποκλειστικού προϊόντος. Να είστε βέβαιος ότι ανήκετε σε μία από τις 2 αυτές κατηγορίες.

3. Υψηλής ποιότητας διαδικτυακό τόπο:
Αν έχετε μια κακής ποιότητας ιστοσελίδα , οι επισκέπτες δεν θα αγοράσουν τίποτα. Όπως και σε ένα πραγματικό κατάστημα, αν η πόρτα είναι βρώμικη, οι πελάτες δεν θα μπούν για να δουν αν ενδιαφέρονται για κάποιο από τα προϊόντα σας. Μην τοποθετείτε κακής ποιότητας εικόνες και να ελέγχετε την ιστοσελίδα σας με διαφορετικούς browsers και συσκευές ( όπως iphone, android κλπ) για να δείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά.

Δημιουργήστε όμορφα και ελκυστικά γραφικά για τα προϊοντα, τις προσφορές και τις αποκλειστικότητες με μεγάλες εταιρίες. Προτιμήστε pal χρώματα και λευκά φόντα, τα οποία είναι ξεκούραστα στο μάτι και δεν αποσπούν την προσοχή από το προϊόν. Δώστε την δυνατότητα μεγέθυνσης των φωτογραφιών και την ταξινόμηση των προϊόντων ανα τιμή , όνομα, κατασκευαστή.

4. Κάντε το site σας Εύκολο και λειτουργικό:
Οι καταναλωτές θέλουν να βρίσκουν γρήγορα αυτό που θέλουν αλλά και με έναν εύκολο τρόπο να παραγγέλνουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν. Γι 'αυτό το cs-cart περιλαμβάνει μια μηχανή αναζήτησης και μια εύκολη διαδικασία παραγγελίας. Καλό είναι βέβαια να υπάρχει ένας τομέας στον οποίο θα εξηγείται βήμα βήμα την διαδικασία παραγγελίας, για τυχόν άπειρους χρήστες ηλεκτρονικων καταστηματων. Εδώ μπορεί να βοηθήσει πάρα πολύ μία εξειδικευμένη εφαρμογή επικοινωνίας με γραπτά μηνύματα ή αλλιώς Live chat η οποία θα είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη στον επισκεπτη για την επίλυση αποριών.

5. Αγοράστε τον εαυτό σας on-line:
Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε τι αποφασίζει ο επισκπέπτης κατά την παραγγελία, κάνετε μόνοι σας on-line αγορές . Όταν αγοράζετε σε έναν ιστότοπο, προσπαθήστε να μάθετε πως έχετε βρει το site και γιατί παραγγέλνετε από αυτό. Θα μάθετε πολλά, αν ρίξετε μια ματιά σε επιτυχημένα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

6. Καθησυχάστε τους πελάτες σας:
Δεν θα αγοράσετε ποτέ από μία ιστοσελίδα, αν δεν την εμπιστεύστε. Ούτε και οι πελάτες σας. Μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε για παράδειγμα μία καλή σελίδα για «Προστασία Προσωπικών Δεδομένων» και «Όροι και Προϋποθέσεις». Εξηγήστε στους πελάτες σας με όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία της παραγγελίας, την πολιτική επιστροφής και βέβαια να τους δίνετε μια λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων σας.
Μην ξεχάσετε να βάλετε τη διεύθυνση του δρόμου σας (όχι ταχυδρομική θυρίδα) και ίσως και έναν χάρτη Google με την τοποθεσία σας. Δώστε τους επίσης ένα e-mail ή έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. Χρησιμοποίηστε μια υπηρεσία Newsletter για την ενημέρωση όσων θέλουν να λαμβάνουν νέα κατευθείαν από εσάς. Επίσης αναρτήστε το ωράριο λειτουργία, ώστε να γνωρίζουν πότε είστε διαθέσιμοι για άμεση επικοινωνία.

7. Προώθηση της ιστοσελίδας σας:
Αν δεν προωθηθεί το site σας, δεν θα έχετε μεγάλη κίνηση. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την προώθηση της ιστοσελίδα σας.
On-line μεθόδους: εγγραφή σε μηχανές αναζήτησης, newsgroups, banners, facebook, twitter, Linked IN, ιστότοποι προσφορών, online markets. διαφήμιση στο Google Adwords.
Off-line μεθόδους: βάλτε την διεύθυνση της ιστοσελίδας στο επιστολόχαρτό σας, σε visti cards, στην πινακίδα σας, στο αυτοκίνητό σας, σε λεοφωρεία, σε διαφημιστικό υλικό, σε εφημερίδες & περιοδικά, στο ραδιόφωνο.

Και οι δύο τύποι μεθόδων, πρέπει να χρησιμοποιείται από κοινού για τα βέλτιστα αποτελέσματα.

8. SEO και μηχανές αναζήτησης:
Διαλέξτε ένα μικρό και εύκολο όνομα γιατο κατάστημά σας, το οποίο αν γίνεται να περιέχει το κύριο αντικέιμενο εμπορίας σας. Χρησιμοποιήστε εύκολο και κατανοητό κείμενο στις περιγραφές σας, το οποίο θα περιέχει το όνομα του προϊόντος. Επίσης προσπαθήστε να ονομάστε τα προϊόντα με λέξεις τις οποίες ψάχνουν οι επισκέπτες. Χρησιμοποιήστε τις λέξεις κλειδιά και την φιλική περιγραφή της διευθυνσης των προϊόντων. Βάλτε εναλλακτικά ονόματα σε φωτογραφίες και συνδέσμους.

Αποφύγετε το Flash, αφου καθυστερεί την φόρτωση της ιστοσελίδας και δεν προσφέρει κάποια ιδιαίτερη πληροφορία για το ίδιο το προϊόν. Δηλώστε με χάρτη περιεχομένων το περιεχόμενο του καταστήματός σας στο Google και δημιουργήστε το ίδιο για τους επισκέπτες σας. Τοποθετήστε την επιχείρησή σας στη δωρεάν υπηρεσία Google Places. Τέλος επιλέξτε φιλοξενία σε αρκετά γρήγορο Server.

9. Ενημέρωση της ιστοσελίδας σας:
Εάν θέλετε οι επισκέπτες και οι πελάτες σας να επιστρέφουν, πρέπει συχνά να αλλάζετε και να ενημερώνετε το site σας. Π.χ. Αλλαγή της διάταξης, να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες και νέα προϊόντα στον κατάλογό σας. Βάλτε επίσης προσφορές και ειδικές τιμές.Χρησιμοποιήστε την ανατροφοδότηση και τα στατιστικά στοιχεία που έχετε από τους επισκέπτες σας για να ενημερώσετε το site σας. Ιδιαίτερα χρήσιμη εδώ αποτελεί η δωρεάν υπηρεσία της Google, Analytics, απ' όπου μπορούν να βγουν σημαντικα συμπεράσματα για όλες τις σελίδες του καταστήματος και την συμπεριφορά των επισκεπτών σας.

10. Γίνετε ο πρώτος:
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία, είναι πάντα πιο εύκολο αν είστε στο internet πριν από τους ανταγωνιστές σας. Εάν κανένας από τους ανταγωνιστές σας δεν είναι on-line ακόμα, τότε είναι ή τώρα ή ποτέ.

11. Υπομονή:
Όπως και σε ένα κανονικό κατάστημα, οι πελάτες δεν θα αγοράσουν από την ιστοσελίδα σας την πρώτη ημέρα που θα την ανοίξετε. Χρειάζονται αρκετοί μήνες (2 έως 6 μήνες) για να ξεκινήσει. Επομένως, μην περιμένετε άμεσο κέρδος και να συνεχίσετε να εργάζεστε σκληρά για την ιστοσελίδα σας. Αλλά όταν αρχίσει να πουλάει να είστε ετοιμοι να ανταπεξέλθετε σε μια τεράστια ζήτηση.

12.Χρησιμοποιείστε το κοινωνικό δύκτιο:
Ανοίξτε μία επαγελματική σελίδα Fan Page στο Facebook, η οποία θα είναι ελκυστική με όμορφα γραφικά, δυναμικό κομμάτι για αλληλεπίδραση με τους οπαδούς σας,με καθημερινό περιεχόμενο και προσφορές. Μην χρησιμοποιείτε την προσωπική σας σελίδα για αυτο τον λόγο. Ανοιξτε λογαριασμό στο twitter για γρήγορη ενημέρωση σε προσφορές και νέα προϊόντα. Τοποθετείστε εικονίδια και για τα δύο, στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ώστε να μπορούν να τα επισκεφθούν οι επισκέπτες σας.

13.Ενημερώστε και πληροφορήστε για τα προϊόντα σας:
Προσπαθήστε να φτιάξετε οδηγούς σχετικά με τα προϊοντα σας και τη επιλογή τους. Επίσης πολύ βοηθάει η ανάρτηση σε μορφή acrobat pdf σχετικών εγχειριδίων χρήσης ή διαφημιστικών φυλλαδίων. Χρησιμοποιήστε το Youtube για να ανεβάστε βίντεο σχετικά με την χρήση των προϊόντων σας (συνήθως από τους κατρασκευαστές ) ή αν μπορείτε δημιουργήστε μόνοι σας κάποια.

Αν υπάρχουν διαφημιστικές καταχωρήσεις, παρουσιάσεις ή αναφορές στην εταιρία σας τα προϊοντα σας ή το Site σας, σε άλλα Site ή ακόμη και σε περιοδικά αναρτήστε τα σε ειδική περιοχή. Βοηθάει τον επισκέπτη να γνωρίζει ότι το Site ανήκει σε μία αναγνωριμένη επιχείρηση.

14.Ακούστε τις κριτικές :
Σε όλα τα προϊόντα καλό είναι να υπάρχει περιοχή με κριτικές πελατών, ώστε ο επισκέπτης να έχει την δυνατότητα να διαβάσει τις σκέψεις όσων έχουν ήδη γίνει πελάτες σας γιατα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Επίσης πολύ καλό είναι να παρακολουθείτε αυτές τις κριτικές και να απαντάτε σε περίπτωση παραπόνων ή αποριών.Δείχνει το ενδιαφέρον σας για τον πελάτη σας, αφού σας έχει αφήσει τα χρήματά του.

15. Δημιουργήστε πιστή πελατεία.
Ο ευχαριστημένος πελάτης πάντα επιστρέφει. Δημιουργήστε δεσμούς εμπιστοσύνης και ανταμοιβής των πιστών πελατών σας. Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα ανταμοιβής πελάτη με συλλογή πόντων με κάθε αγορά από το κατάστημά σας, και προσφέρετε κάποια έκπτωση ή δώρο με την συλλογή συγκεκριμένου αριθμού πόντων.

Για όλα τα παραπάνω διαθέτουμε λύσεις σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και με πλήρη εκπαίδευση και υποστήριξη. Μιλήστε μαζί μας για να βρούμε την κατάλληλη λύση για εσάς και το κατάστημά σας.

Φόρμα επικοινωνίας DVS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου