Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Ανακατασκευή e-shop σε Cs-Cart


Κατασκευάσατε ηλεκτρονικό κατάστημα με το πολύ καλό Cs-Cart, το "γεμίσατε” με προϊόντα, αλλά τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα;


cs-cart-admin
Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσει να αποδίδει η πολύ σωστή επένδυση που κάνατε; Φυσικά γιατί όλα δείχνουν ότι η εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή στις ηλεκτρονικές αγορές αυξάνει χρόνο με το χρόνο.
Επομένως πρέπει να μπείτε στο ρυθμό των εξελίξεων και να προσαρμόσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα σημερινά δεδομένα.
Στείλτε μας την διεύθυνση του e-shop σας, ώστε να το επισκεφθούμε και να μοιραστούμε μαζί σας τις παρατηρήσεις μας αλλά και τις διορθωτικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να αποκτήσει πελατεία.
Διαβάστε πιο κάτω το γιατί:
Εμφάνιση
Συνήθως τα μεγαλύτερα προβλήματα σε eshop βασισμένα σε Cs-Cart βρίσκονται καταρχήν στο πιο προφανές που είναι το ίδιο το design του καταστήματος. Δηλαδή αταίριαστα χρώματα, "κουρασμένα" γραφικά , πρόχειρες και μικρές φωτογραφίες, τεράστια κενά ανάμεσα στα προϊόντα, άπλωμα του Site από άκρη σε άκρη της οθόνης, ενώ ακόμη ένα σημαντικό πρόβλημα αποτελεί η χρηστικότητα του site δηλαδή η ευκολία πλοήγησης και εύρεσης αυτού που ψάχνει να αγοράσει ο επισκέπτης μας.
Εδώ πρέπει να πούμε ότι κακός σχεδιασμός στη χρηστικότητα του Site επηρεάζει αρνητικά στο SEO δηλαδή στην βελτιστοποίηση του Site για της μηχανές αναζήτησης και άρα και την κατάταξή του σε αυτές.
Περιεχόμενο
Αμέσως μετά και με την ίδια ακριβώς βαρύτητα έρχονται τα προβλήματα περιεχομένου. Δηλαδή ότι αφορά σε περιγραφές προϊόντων (συνήθως πολύ μικρές χωρίς λέξεις κλειδιά) φωτογραφίες χωρίς εναλλακτική περιγραφή, καθόλου meta περιγραφές και λέξεις κλειδιά (συνήθως καταχωρείται μια περιγραφή στην αρχική σελίδα η οποία επαναλαμβάνεται σε όλες τις σελίδες του site) ενώ ανύπαρκτη είναι η μετάλλαξη της διευθύνσεις ενός προϊόντος σε κατανοητά λόγια όπως πχ www.tositemougr/karekla-grafeiou.html αντί για www.tositemougr/index.php?category32/productid=658.
cs-cart-problems
Πάλι αυτό το τελευταίο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης. Γενικά όσο περισσότερο εμφανίζεται ένα όνομα προϊόντος σε μία σελίδα σε διαφορετικές θέσεις (πχ τη μπάρα διευθύνσεων, τον τίτλο του προϊόντος, την εναλλακτική περιγραφή των φωτογραφιών, τη μπάρα του explorer και φυσικά μέσα στο κείμενο το οποίο περιγράφει το προϊόν), τόσο μεγαλύτερος συσχετισμός υπάρχει της λέξης αυτής, με την λέξη που αναζητάει ο επισκέπτης στη μηχανή αναζήτησης και έτσι αυξάνουν οι πιθανότητες να βρεθεί η ιστοσελίδα με το προϊόν μας στις πρώτες θέσεις.
Βέβαια πολλές φορές κρατώντας 2 γλώσσες στα cs-cart, πρέπει κανεις να εξαφανισει και από την Αγγλική γλώσσα το λογότυπο αλλά και το λεκτικό της μπαρας του Mozilla/Explorer "Cs-Cart. powerful shopping cart...." και να βάλει τα ανάλογα της εταιρίας του στα Αγγλικά. Επίσης στο footer, το κάτω μέρος του site δηλαδή, υπάρχει ενα link το οποίο αλλάζοντας την επωνυμία στις ρυθμίσεις του cs-cart στη δικιά μας (του καταστήματός μας δηλαδη) αλλάζει και η περιγραφή του αλλά όχι το ίδιο το link , το οποίο συνεχίζει να στέλνει στην διευθυνση www.cs-cart.com. Εκεί καλά είναι επίσης να τοποθετείται η φυσική διευθυνση και τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εταιρίας μας.

Επίσης ένα από τα προβλήματα του Cs-cart όταν κανείς ξεκινάει να το στήνει, είναι η ελειπής μετάφραση στα Ελληνικά, όλων των μηνυμάτων-μενού-περιγραφών. Σε πολλά σημεία θα δείτε να μεφανίζονται μηνύματα μισά Αγγλικά μισά Ελληνικά, ενώ πολλές φορές το λεκτικό είτε δε βγάζει νόημα, ή είναι πολύ "ξύλινο". Και εδώ έχουμε ήδη παρέμβει και ετοιμάσει την πλήρη Ελληνική μετάφραση με πιο φιλικές περιγραφές των μηνυμάτων προς τον επισκέπτη αλλά και τον χειριστή.



prin pandim
To ηλεκτρονικό κατάστημα pandim.gr, πριν την παρέμβασή μας.

pandim meta
To ηλεκτρονικό κατάστημα pandim.gr, αφού τελειώσαμε τις εργασίες μας.


Πρόσθετες δυνατότητες/ευκολίες

Επίσης σημαντικό είναι το ότι πολλές φορές ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος Cs-Cart, δεν γνωρίζει όλες τις λειτουργίες του, με αποτέλεσμα το e-Shop να είναι φτωχό σε περιεχόμενο και δυνατότητες, με μόνο του όπλο τα ίδια τα προϊόντα, τα οποία εφόσον δεν έχουν και τις πιο ανταγωνιστικέ τιμές, τελικά δεν πραγματοποιούνται πωλήσεις.
Εδώ λοιπόν σας βρίσκουμε λύσεις, ώστε να γεμίσει το κατάστημα με περιεχόμενο, πάντα με το αντικείμενο σας σχετικό, και να αυξήσουμε κατακόρυφα το ενδιαφέρον και άρα το χρόνο παραμονής του επισκέπτη.
Τέλος ασχολούμαστε με τις καθόλου ασήμαντες λεπτομέρειες, όπως πχ το απαντητικό e-mail που πάει στον πελάτη αυτόματα, όταν εκτελέσει μια παραγγελία, ώστε αυτό να αποκτήσει χαρακτήρα αλλά και πληροφορία απαραίτητη για να πειστεί ο πελάτης σας, ότι συναλλάσετε με κάποιον σοβαρό έμπορο.
Επίσης σας βοηθάμε στο σχηματισμό των όρων συνεργασίας με τους επισκέπτες σας, πολύ βασικό για αυτούς αλλά και για εσάς.
SEO & εργαλεία Google
Μαζί με όλα τα παραπάνω μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τρέξετε σωστά Google Adwords διαφημιστικές καμπάνιες με τις σωστές λέξεις κλειδιά, να χρησιμοποιήσουμε χάρτες περιεχομένων του E-shop σας ώστε να ενημερώνετε αυτόματα η Google για το περιεχόμενο του, και να διαβάζετε αναλυτικές στατιστικές που έρχονται από την ίδια την Google μέσω του Google Analytics το οποίο χρησιμοποιούμε για να παρακολουθούμε την κίνηση στο κατάστημά σας.
google-services
Και βέβαια σας παρέχουμε την δυνατότητα να τοποθετήσετε σε όλα τα προϊόντα κουμπί Like του Facebook (μου αρέσει) ώστε οι επισκέπτες σας , να μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους τους ένα ενδιαφέρον προϊόν που είδαν στο κατάστημά σας.
Επιπρόσθετα τοποθετούμε την επιχείρησή σας στο Google Places εφόσον δεν την έχετε ήδη βάλει, ώστε να έχουμε και από το Google Maps επισκέπτες.
Τέλος σημαντική είναι η τοποθέτηση του καταστήματος στο Yahoo αλλά και το Bing, όπου εκτός από την εγγραφή και επιβεβαίωση του site, δηλώνουμε όλα τα προϊόντα με Xml sitemap όπως ακριβώς και με το Google.
Βελτίωση επίσης κάνουμε και στο κομμάτι ταχύτητα προγράμματος (προσοχή όχι φιλοξενίας, αυτό εννοείται ότι το έχετε ήδη λάβει σοβαρά υπόψιν και έχετε έναν αξιόπιστο και γρήγορο παροχό φιλοξενίας). Με συγκεκριμένες κινήσεις στην "καρδιά" του Cs-cart κατεβάζουμε το χρόνο απόκρισης του προγράμματος κάτι που η Google μετράει πλέον και επίσημα ως πολύ σημαντικό παράγοντα για την καλή κατάταξη ενός site. Και βέβαια εφόσον επενδύεται στη διαφήμιση με Google Adwords, πρέπει να γνωρίζετε πως το κόστος ανα κλίκ μίας καμπάνιας είναι απόλυτα συνδεδεμένο με την καλή ταχύτητα ενός site, δηλαδή έχοντας ένα γρήγορο Site πληρώνεται λιγότερα χρήματα ανα κλίκ για μάι διαφήμιση, απ' ότι θα πληρώνατε αν δεν είχατε διορθώσει την ταχύτητα. ( περισσότερα διαβάστε στο άρθρο Google Adwords Quality Score από την ίδια την Google).
Τελικά;
Όλα τα παραπάνω αλλά και ακόμη περισσότερα, τα οποία θα μοιραστούμε μαζί σας εφόσον δούμε το κατάστημά σας, αποτελούν για μας καθημερινότητα στα e-shop που χτίζουμε από την αρχή, έχοντας βέβαια εμπιστευτεί ένα από τα καλύτερα λογισμικά ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, το Cs-Cart, το οποίο έρχεται με προσωπική άδεια για κάθε μας πελάτη (σειριακός αριθμός) ενημερώνεται σε πολύ τακτά χρονικά διαστήματα, και εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες τεχνολογίες και δυνατότητες και είναι σε πολύ καλή τιμή. Όλα τα παραπάνω με μόνο 200,00 €
Μη διστάζετε λοιπόν.
Στείλτε μας ένα e-mail με τα στοιχεία σας ώστε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας και να μοιραστούμε μαζί σας την εμπειρία μας και την γνώση μας στο τόσο αναπτυσσόμενο και πολλά υποσχόμενο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μη μένετε έξω από τις εξελίξεις. Δράστε τώρα.
Εμείς σας λέμε: Αγοράστε το από όπου θέλετε, ελάτε σε μας να σας το κάνουμε όπως πρέπει...
Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στην φόρμα επικοινωνίας.
Αν επιθυμείται μόνο να αλλάξετε την όψη δηλαδή το skin/template του cs-cart καταστήματος, τότε επισκεφθείτε τη σελίδα Cs-Cart template design.
Οι παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου