Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

eShop Check-Up από την Dvs


Σας παρουσιάζουμε την νέα υπηρεσία από την Dvs, το eShop Check-Up.

Με το eShop Check-Up εκτελούμε ένα πλήρη έλεγχο 10 σημείων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και σας παραδίδουμε μία πλήρη αναφορά με το τι πρέπει να κάνετε εφόσον προκύπτουν ζητήματα προς επίλυση.

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Video: Δημιουργία Χαρακτηριστικών Προϊόντων στο Cs-cart 2.1.4

Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε χαρακτηριστικά για τα προϊόντα σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα με Cs-Cart τα οποία μπορείτε να εμφανίσετε σε ξεχωριστή καρτέλα και να τα χρησιμοποιήσετε ακόμη και ως φίλτρο αναζήτησης ενός προϊόντος (επόμενη παρουσίαση).

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Video: Δημιουργία Block για Newsletter στο Cs-Cart

Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κουτί στη σελίδα του Cs-Cart, ώστε να δώσετε τη δυνατότητα στους επισκετπες του eshop σας, να γραφτούν στα newsletter του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Στοχευμένα newsletters ίσον Αύξηση Πωλήσεων!

Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters

Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.

Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι:

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Δημιουργία Newsletter στο Cs-Cart

Ας δούμε έναν γρήγορο οδηγό, για τη δημιουργία ενός Newsletter το οποίο μπορείτε να στείλετε σε μέλη του καταστήματος σας, σε πελάτες που έχουν ήδη ψωνίσει αλλά και σε πελάτες που δεν ολοκλήρωσαν την αγορά από το κατάστημά σας.

Μην ξεχάσετε να δείτε και το σχετικό βίντεο στα Ελληνικά στο τέλος του άρθρου!

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Γράφοντας περιγραφές προϊόντων που πουλάνε

Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η περιγραφή ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!

Σκοπός σας θα πρέπει να είναι ένα κείμενο που να αυξήσει το ενδιαφέρον του πελάτη σας, στο βαθμό που να θέλει να το αγοράσει!

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Οι ελληνικές επιχειρήσεις και τα social media

Σύμφωνα με διαδικτυακή μελέτη (social media check-up) της Advocate/ Burson-Marsteller, οι ελληνικές επιχειρήσεις, αν και έχουν αυξήσει την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα, δεν τα χρησιμοποιούν επαρκώς και επιλέγουν τη μονόδρομη επικοινωνία στο πρότυπο της παραδοσιακής συμβατικής διαφήμισης.