Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Στοχευμένα newsletters ίσον Αύξηση Πωλήσεων!

Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters

Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.

Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι:

  • Στοχευμένη προώθηση προϊόντων με το email των πελατών σας
  • Προσωποποιημένα μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις των πελατών σας
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα (πόσα παραδοθηκαν, ποσα ανοιχθηκαν κλπ)
  • Χαμηλό κόστος με ιδιαίτερα υψηλό ROI (Return On Investment = απόδοση επένδυσης)
  • Μεγάλα ποσοστά επιτυχίας εφόσον βέβαια στηρίζεται σε οργανικές λίστες email (έχουν γραφτεί με τη δικιά τους θέληση οι ενδιαφερόμενοι). Αυτό αποτελεί και βασικό πρόβλημα των περισσότερων eshop (κυρίως των καινούργιων) μια και η δημιουργία τέτοιας λίστας είναι μια χρονοβόρα διαδικασία.
Επομένως για ένα επιτυχημένο email marketing από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρεπει να υπάρχει :
  • Επίκαιρο και ακριβές περιεχόμενο
  • Προσωποποιημένο μήνυμα στη γλώσσα των πελατών σας
  • Όμορφη εμφάνιση συνεπής με την αισθητική του eShop
  • Οργανική λίστα email (αποφύγετε την αγορά email lists)
  • Σύνδεσμοι σε σελίδες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, κυρίως προϊόντων ή κατηγοριών
  • Σύνδεσμος απεγγραφής (unsubscribe) από το newsletter
Στείλτε Newsletter σε τακτικά χρονικά διαστήματα χωρίς να το παρακάνετε όμως.
Το χρονικό διάστημα που θα πρέπει να μεσολαβήσει μεταξύ της αποστολής δύο ενημερωτικών δελτίων καθορίζεται κυρίως από το είδος των προϊόντων σας και από τις προτιμήσεις των πελατών σας.

Ο βασικότερος λόγος για τη χρήση των ενημερωτικών δελτίων ιδιαίτερα προς τους νέους πελάτες σας είναι η δημιουργία ενός καναλιού συνεχούς επικοινωνίας προκειμένου να τους υπενθυμίζεται την ύπαρξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με χρήσιμες πληροφορίες και προσφορές.

 Ένα σωστά προγραμματισμένο και στοχευμένο ενημερωτικό δελτίο θα τους υπενθυμίσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και θα τους ενημερώσει για νέα προϊόντα και προσφορές που ενδεχομένως οδηγήσουν σε πώληση.

Οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις των πελατών σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων και στη βελτίωση της επικοινωνίας μαζί τους

Το κόστος απόκτησης ενός νέου πελάτη είναι τουλάχιστον δύο φορές μεγαλύτερο από το κόστος της πώλησης σε ένα υφιστάμενο πελάτη σας.
  • Οι πελάτες σας γνωρίζουν ήδη για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τις προσφορές σας.
  •  Έχουν ήδη ψωνίσει από εσάς και έχουν αναπτύξει μια οικειότητα με την φίρμα σας.
 Με κατάλληλα στοχευμένα μηνύματα μπορείτε να βελτιώσετε της πωλήσεις σας και να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας ενημερώνοντας τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.

Το ενημερωτικά δελτία είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με στοχευμένο κοινό.

Το cs-cart προσφέρει τα ακόλουθα απαραίτητα λειτουργικά χαρακτηριστικά:
  • Κονσόλα διαχείρισης  και αποστολής των ενημερωτικών δελτίων απευθείας από το web admin eshop.
  • Λειτουργία εγγραφής στο newsletter τόσο για τους απλούς επισκέπτες όσο και για τους πελάτες σας (επιλογή και κατά το check-out)
  • Λειτουργία επαλήθευσης των email
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των αποτελεσμάτων κάθε καμπάνιας
  • Δυνατότητα κατηγοριοποίησης των email λιστών για στοχευμένη αποστολή δελτίων ανά κατηγορίες
  • Λειτουργία un-suscribe και φόρμα απεγγραφής
  • Περιβάλλον δημιουργίας και σχεδιασμού του περιεχομένου του newsletter
Για αυτούς που χρησιμοποιούν το mailchimp (Web based υπηρεσία email marketing) υπάρχει με επιπλέον χρέωση ειδικό πρόσθετο για την απευθείας διασύνδεση μαζί του.

Δείτε στη βιβλιοθήκη με μαθήματα Cs-Cart σε video πως να δημιουργήσετε ένα Newsletter.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου