H IDC ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα μιας νέας μελέτης, της 2012 U.S Social Media Trends από τη Vertical.
Η μελέτη, επισημαίνει την υιοθέτηση των social media ως μια αναδυόμενη τεχνολογία σε έξι μεγάλες κάθετες αγορές που συμπεριλαμβάνουν τράπεζες, κυβερνήσεις, υγεία, κατασκευές, λιανική πώληση και επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Μέρος της ετήσιας κάθετης επίβλεψης της IDC, η πρωτότυπη αυτή μελέτη έδειξε ότι, όπως έγινε και με την υιοθέτηση του Ίντερνετ τη δεκαετία του 1990, οι εταιρείες B2C, και ιδιαίτερα οι εταιρείες λιανικής είναι οι κινητήριοι μοχλοί των social media ενώ οι εταιρείες B2B μένουν πίσω.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου Η βιομηχανία λιανικής οδηγεί τα social media
Η μελέτη, επισημαίνει την υιοθέτηση των social media ως μια αναδυόμενη τεχνολογία σε έξι μεγάλες κάθετες αγορές που συμπεριλαμβάνουν τράπεζες, κυβερνήσεις, υγεία, κατασκευές, λιανική πώληση και επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Μέρος της ετήσιας κάθετης επίβλεψης της IDC, η πρωτότυπη αυτή μελέτη έδειξε ότι, όπως έγινε και με την υιοθέτηση του Ίντερνετ τη δεκαετία του 1990, οι εταιρείες B2C, και ιδιαίτερα οι εταιρείες λιανικής είναι οι κινητήριοι μοχλοί των social media ενώ οι εταιρείες B2B μένουν πίσω.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου Η βιομηχανία λιανικής οδηγεί τα social media
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου