Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Δημιουργία Newsletter στο Cs-Cart

Ας δούμε έναν γρήγορο οδηγό, για τη δημιουργία ενός Newsletter το οποίο μπορείτε να στείλετε σε μέλη του καταστήματος σας, σε πελάτες που έχουν ήδη ψωνίσει αλλά και σε πελάτες που δεν ολοκλήρωσαν την αγορά από το κατάστημά σας.

Μην ξεχάσετε να δείτε και το σχετικό βίντεο στα Ελληνικά στο τέλος του άρθρου!

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Γράφοντας περιγραφές προϊόντων που πουλάνε

Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η περιγραφή ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!

Σκοπός σας θα πρέπει να είναι ένα κείμενο που να αυξήσει το ενδιαφέρον του πελάτη σας, στο βαθμό που να θέλει να το αγοράσει!

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Οι ελληνικές επιχειρήσεις και τα social media

Σύμφωνα με διαδικτυακή μελέτη (social media check-up) της Advocate/ Burson-Marsteller, οι ελληνικές επιχειρήσεις, αν και έχουν αυξήσει την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα, δεν τα χρησιμοποιούν επαρκώς και επιλέγουν τη μονόδρομη επικοινωνία στο πρότυπο της παραδοσιακής συμβατικής διαφήμισης.

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Cs-Cart έκδοση 3 προ των πυλών

Αισίως το Cs-Cart πλησιάζει στην 3η έκδοσή του. Τη στιγμή αυτή που γραφουμε το άρθρο αυτό στην αγορά υπάρχει η έκδοση 2.2.4 η οποία αποτελεί απλά διόρθωση bugs και κενών στην έκδοση 2.2.1.

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

3 Βήματα για περισσότερους πελάτες

ΧΩΡΙΣ πελάτες η επιχείρηση σας δεν υπάρχει. Εν μέσω κρίσης το Μάρκετινγκ είναι η μόνη διαδικασία που κυριολεκτικά μπορεί να σώσει την επιχείρηση σας! Και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή. Είναι το μοναδικό “έξοδο” που φέρνει λεφτά στην επιχείρηση σας.

 Όλα τα υπόλοιπα είναι κόστη!

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Η κρίση στρέφει τους Έλληνες σε αγορές μέσω διαδικτύου


Αναζητούν σε ποσοστό 30% πληροφορίες για τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν
Ο, τι δεν κατάφερε η τεχνολογία από μόνη της, το επιτυγχάνει η οικονομική κρίση. Ο λόγος για τις αγορές μέσω Διαδικτύου, οι οποίες αποκτούν ολοένα και περισσότερους οπαδούς στην Ελλάδα.
Οχι μόνο διότι στα ηλεκτρονικά καταστήματα τα προϊόντα διατίθενται συνήθως σε χαμηλότερες, πιο συμφέρουσες τιμές, απ’ ό, τι στα συμβατικά καταστήματα, αλλά και διότι η οικονομική κρίση έκανε τους Ελληνες καταναλωτές να είναι πιο συνειδητοποιημένοι, πιο προσεκτικοί και να προβαίνουν σε διεξοδική έρευνα αγοράς, κυρίως μέσω εξειδικευμένων ιστοσελίδων, πριν προβούν σε οποιαδήποτε δαπάνη.

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Facebook Fan Page: 11 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να έχει μία

Το Facebook, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο (social network) της εποχής μας, είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία marketing για κάθε επιχείρηση. Ένα μεγάλο μέρος των πελατών κάθε επιχείρησης περνάει αρκετή ώρα της ημέρας επικοινωνώντας, διαβάζοντας, διασκεδάζοντας με περιεχόμενο κάθε τύπου (κείμενα, video κλπ) που δημιουργούν είτε οι ίδιοι οι χρήστες, είτε επιχειρήσεις και οργανισμοί.