Το μοναδικό εμπορικό κανάλι που δείχνει να αναπτύσσεται κόντρα στην ύφεση είναι, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία, εκείνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Αν και στην Ελλάδα η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται στα σπάργανα, εντούτοις αποδεικνύεται εξαιρετικά δυναμική με αύξηση τζίρου κατά 30% το 2011
Διαβάστε όλο το άρθρο για Αύξηση 30% στις πωλήσεις e-shop
Αν και στην Ελλάδα η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται στα σπάργανα, εντούτοις αποδεικνύεται εξαιρετικά δυναμική με αύξηση τζίρου κατά 30% το 2011
Διαβάστε όλο το άρθρο για Αύξηση 30% στις πωλήσεις e-shop