Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Στοιχεία Καταστήματος


Επιγραμματικά, τα κυριότερα στοιχεία πληροφόρησης που θα πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνονται στις ιστοσελίδες  εταιρειών που προσφέρουν ηλεκτρονικό εμπόριο από το διαδίκτυο είναι τα εξής:

Δείτε τη λίστα για τα κυριότερα στοιχεία πληροφόρησης ενός e-Shop

Νεο Δωρεαν Addon για Google Remarketing

Έχετε Eshop; Έχετε πολλούς επικέπτες αλλα δεν αγοράζουν; Και όταν όμως φεύγουν, πως θα ξανάρθουν για να αγοράσουν; Θα θυμούνται την σελίδα σας; Πως θα μπορούσατε να επιτύχετε κάτι τέτοιο?

Την απάντηση στην τελευταία ερώτηση δίνει το AdWords Remarketing.



Μάθετε πως μπορείτε κι εσείς να κάνετε μία καμπάνια Adwords Remarketing σε Cs-Cart Κατάστημα

Η βιομηχανία λιανικής οδηγεί τα social media

H IDC ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα μιας νέας μελέτης, της 2012 U.S Social Media Trends από τη Vertical.

Η μελέτη, επισημαίνει την υιοθέτηση των social media ως μια αναδυόμενη τεχνολογία σε έξι μεγάλες κάθετες αγορές που συμπεριλαμβάνουν τράπεζες, κυβερνήσεις, υγεία, κατασκευές, λιανική πώληση και επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Μέρος της ετήσιας κάθετης επίβλεψης της IDC, η πρωτότυπη αυτή μελέτη έδειξε ότι, όπως έγινε και με την υιοθέτηση του Ίντερνετ τη δεκαετία του 1990, οι εταιρείες B2C, και ιδιαίτερα οι εταιρείες λιανικής είναι οι κινητήριοι μοχλοί των social media ενώ οι εταιρείες B2B μένουν πίσω.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου Η βιομηχανία λιανικής οδηγεί τα social media

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Τι είναι το Affiliate Marketing

Πρόκειται για Μάρκετινγκ Συνεργατών. Μάρκετινγκ συνεργατών είναι η μέθοδος προώθησης επιχειρήσεων με διαδικτυακή παρουσία όπου ο συνεργάτης (Affiliate) αμείβεται μόνο για αποδεδειγμένα ολοκληρωμένες εμπορικές συναλλαγές.

“Ο όρος Affiliate Marketing περιγράφει τη σχέση ανάμεσα στον Διαφημιζόμενο (Merchant ή Advertiser) και στον Affiliate (ή Publisher), κατά την οποία ο δεύτερος προωθεί επισκέπτες στην ιστοσελίδα του πρώτου και πληρώνεται μόνο εφόσον ο χρήστης αυτός πραγματοποιήσει μία προσυμφωνημένη ενέργεια (τις περισσότερες φορές η ενέργεια αυτή είναι η πραγματοποίηση μιας αγοράς).”

Διαβάστε περισσότερα για το  Τι είναι το Affiliate Marketing

Δικαιώματα καταναλωτών στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Είναι γνωστό ότι υπάρχει ένα Ενιαίο σύνολο βασικών κανόνων για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (αγορές μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου ή διαδικτύου) και τις συμβάσεις εκτός καταστήματος εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Την νέα οδηγία για τα δικαιώματα των καταναλωτών ενέκρινε στις 23/6/2011 με συντριπτική πλειοψηφία, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την οποία είχε προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τον Οκτώβριο του 2008.

Έτσι η νομοθεσία της ΕΕ ενισχύει τα δικαιώματά των καταναλωτών και στα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ας δούμε τις 10 σημαντικότερες για τους καταναλωτές αλλαγές της νέας οδηγίας

Διαβάστε  όλο το άρθρο για τα Δικαιώματα καταναλωτών στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Google: Βαρύτητα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πρόσφατες ανακοινώσεις της, η Google ήρθε να ταρακουνήσει την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, σηματοδοτώντας την ιδιαίτερη σημασία που αρχίζει να δίνει σε αυτό. Η πρώτη ανακοίνωση αφορά στο λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας, της Google Trusted Stores, μέσω της οποίας η Google θα πιστοποιεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα ως έμπιστα.

Διαβάστε περισσότερα για  το θέμα Google: Βαρύτητα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Εξωδικαστική επίλυση διαφορών για Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Εμπειρία που προτιμούν να αποφύγουν παραμένει για πολλούς το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρά τα προφανή πλεονεκτήματά του, με το φόβο εμπλοκής σε δικαστικές περιπέτειες να παραμένει βασικός λόγος για την επιφυλακτικότητα καταναλωτών όσο και εμπόρων.

Μια ουσιαστική διέξοδο προσφέρει η δυνατότητα εξωδικαστικού και δη ηλεκτρονικού συμβιβασμού που ελαχιστοποιεί κόστος και ταλαιπωρία, λύση που επεξεργάζεται τώρα η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς του ΕΚ.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο για  Εξωδικαστική επίλυση διαφορών για Ηλεκτρονικό Εμπόριο