Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Τι είναι το Affiliate Marketing

Πρόκειται για Μάρκετινγκ Συνεργατών. Μάρκετινγκ συνεργατών είναι η μέθοδος προώθησης επιχειρήσεων με διαδικτυακή παρουσία όπου ο συνεργάτης (Affiliate) αμείβεται μόνο για αποδεδειγμένα ολοκληρωμένες εμπορικές συναλλαγές.

“Ο όρος Affiliate Marketing περιγράφει τη σχέση ανάμεσα στον Διαφημιζόμενο (Merchant ή Advertiser) και στον Affiliate (ή Publisher), κατά την οποία ο δεύτερος προωθεί επισκέπτες στην ιστοσελίδα του πρώτου και πληρώνεται μόνο εφόσον ο χρήστης αυτός πραγματοποιήσει μία προσυμφωνημένη ενέργεια (τις περισσότερες φορές η ενέργεια αυτή είναι η πραγματοποίηση μιας αγοράς).”

Διαβάστε περισσότερα για το  Τι είναι το Affiliate Marketing

Δικαιώματα καταναλωτών στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Είναι γνωστό ότι υπάρχει ένα Ενιαίο σύνολο βασικών κανόνων για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (αγορές μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου ή διαδικτύου) και τις συμβάσεις εκτός καταστήματος εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Την νέα οδηγία για τα δικαιώματα των καταναλωτών ενέκρινε στις 23/6/2011 με συντριπτική πλειοψηφία, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, την οποία είχε προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τον Οκτώβριο του 2008.

Έτσι η νομοθεσία της ΕΕ ενισχύει τα δικαιώματά των καταναλωτών και στα 27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ας δούμε τις 10 σημαντικότερες για τους καταναλωτές αλλαγές της νέας οδηγίας

Διαβάστε  όλο το άρθρο για τα Δικαιώματα καταναλωτών στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Google: Βαρύτητα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πρόσφατες ανακοινώσεις της, η Google ήρθε να ταρακουνήσει την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, σηματοδοτώντας την ιδιαίτερη σημασία που αρχίζει να δίνει σε αυτό. Η πρώτη ανακοίνωση αφορά στο λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας, της Google Trusted Stores, μέσω της οποίας η Google θα πιστοποιεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα ως έμπιστα.

Διαβάστε περισσότερα για  το θέμα Google: Βαρύτητα στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου

Εξωδικαστική επίλυση διαφορών για Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Εμπειρία που προτιμούν να αποφύγουν παραμένει για πολλούς το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρά τα προφανή πλεονεκτήματά του, με το φόβο εμπλοκής σε δικαστικές περιπέτειες να παραμένει βασικός λόγος για την επιφυλακτικότητα καταναλωτών όσο και εμπόρων.

Μια ουσιαστική διέξοδο προσφέρει η δυνατότητα εξωδικαστικού και δη ηλεκτρονικού συμβιβασμού που ελαχιστοποιεί κόστος και ταλαιπωρία, λύση που επεξεργάζεται τώρα η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς του ΕΚ.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο για  Εξωδικαστική επίλυση διαφορών για Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Σύσταση του Ελ. Συνδέσμου Ηλ. Εμπορίου (GR.EC.A)

Ο GR.EC.A. (Greek e-Commerce Association) - ή ελληνικά Ε.Σ.Η.Ε. (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλαδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, συστάθηκε με τη συμμετοχή πολλών μεγάλων και μικρών εταιριών του χώρου.

Διαβάστε περισσότερα για  τη Σύσταση του Ελ. Συνδέσμου Ηλ. Εμπορίου (GR.EC.A)

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Δωρεάν Mega Menu για Cs-Cart

Ακόμη ένα Addon προστέθηκε στη συλλογή της Dvs.gr το οποίο, όπως και τα προηγούμενα διατίθεται δωρεάν για όλους τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων βασισμένα σε Cs-Cart.

Διαβάστε για το Cs-Cart Mega Menu

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Αύξηση 30% στις πωλήσεις e-shop

Το μοναδικό εμπορικό κανάλι που δείχνει να αναπτύσσεται κόντρα στην ύφεση είναι, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία, εκείνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Αν και στην Ελλάδα η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται στα σπάργανα, εντούτοις αποδεικνύεται εξαιρετικά δυναμική με αύξηση τζίρου κατά 30% το 2011

Διαβάστε όλο το άρθρο για Αύξηση 30% στις πωλήσεις e-shop