Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε χαρακτηριστικά για τα προϊόντα σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα με Cs-Cart τα οποία μπορείτε να εμφανίσετε σε ξεχωριστή καρτέλα και να τα χρησιμοποιήσετε ακόμη και ως φίλτρο αναζήτησης ενός προϊόντος (επόμενη παρουσίαση).
Το ιστολόγιο της Dvs για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ειδήσεις και συμβουλές για το Cs-Cart.
Σάββατο 10 Μαρτίου 2012
Video: Δημιουργία Χαρακτηριστικών Προϊόντων στο Cs-cart 2.1.4
Ετικέτες
προϊόν,
χαρακτηριστικά,
cs-cart,
features,
video
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Video: Δημιουργία Block για Newsletter στο Cs-Cart
Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κουτί στη σελίδα του Cs-Cart, ώστε να δώσετε τη δυνατότητα στους επισκετπες του eshop σας, να γραφτούν στα newsletter του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.
Ετικέτες
blocks,
cs-cart,
Newsletter,
webdesign
Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012
Στοχευμένα newsletters ίσον Αύξηση Πωλήσεων!
Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters
Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.
Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι:
Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.
Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι:
Ετικέτες
ηλεκτρονικο εμποριο,
κατασκευή eshop,
email marketing,
Newsletter
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012
Δημιουργία Newsletter στο Cs-Cart
Ας δούμε έναν γρήγορο οδηγό, για τη δημιουργία ενός Newsletter το οποίο μπορείτε να στείλετε σε μέλη του καταστήματος σας, σε πελάτες που έχουν ήδη ψωνίσει αλλά και σε πελάτες που δεν ολοκλήρωσαν την αγορά από το κατάστημά σας.
Μην ξεχάσετε να δείτε και το σχετικό βίντεο στα Ελληνικά στο τέλος του άρθρου!
Μην ξεχάσετε να δείτε και το σχετικό βίντεο στα Ελληνικά στο τέλος του άρθρου!
Ετικέτες
cs-cart,
Newsletter
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012
Γράφοντας περιγραφές προϊόντων που πουλάνε
Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η περιγραφή ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.
Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!
Σκοπός σας θα πρέπει να είναι ένα κείμενο που να αυξήσει το ενδιαφέρον του πελάτη σας, στο βαθμό που να θέλει να το αγοράσει!
Όταν λοιπόν γράφετε την περιγραφή των προϊόντων σας, δεν αρκεί μια απλή, ξερή παρουσίαση των τεχνικών του χαρακτηριστικών αλλά θα πρέπει να το κάνετε επιθυμητό ακόμη και αναγκαίο στον χρήστη!
Σκοπός σας θα πρέπει να είναι ένα κείμενο που να αυξήσει το ενδιαφέρον του πελάτη σας, στο βαθμό που να θέλει να το αγοράσει!
Ετικέτες
ηλεκτρονικό εμπόριο,
e-commerce,
Internet marketing,
seo
Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012
Οι ελληνικές επιχειρήσεις και τα social media
Σύμφωνα με διαδικτυακή μελέτη (social media check-up) της Advocate/ Burson-Marsteller, οι ελληνικές επιχειρήσεις, αν και έχουν αυξήσει την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα, δεν τα χρησιμοποιούν επαρκώς και επιλέγουν τη μονόδρομη επικοινωνία στο πρότυπο της παραδοσιακής συμβατικής διαφήμισης.
Ετικέτες
ελληνική αγορά,
social media
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011
Cs-Cart έκδοση 3 προ των πυλών
Αισίως το Cs-Cart πλησιάζει στην 3η έκδοσή του. Τη στιγμή αυτή που γραφουμε το άρθρο αυτό στην αγορά υπάρχει η έκδοση 2.2.4 η οποία αποτελεί απλά διόρθωση bugs και κενών στην έκδοση 2.2.1.
Ετικέτες
ηλεκτρονικό κατάστημα,
cs-cart,
simbirsk technologies
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)